♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ فرهنگ سازنده - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 فرهنگ سازنده زیربنای هر تفکر و اندیشه ایست خواه اقتصادی، خواه تربیتی باشد باید توجه داشت که بدون شکل گیری فرهنگ در هیچ حوزه ای نمی توان در مسیر درست حرکت نمود و قطعا نتایج به دست آمده انطباق با اهداف نخواهد داشت.

 با اصلاح صحیح فرهنگ سایر زمینه های اجتماع از قبیل اقتصاد، سیاست و خانواده نیز درست می شود و باید در نظر داشت که مشکل جامعه ما این است که کار فرهنگی آنچه که مطلوب نظر رهبر است انجام نشده است.

 وضعیت فرهنگی جامعه را مثبت نمی بینم نه این که منفی باشد اما با فرهنگ اسلامی خیلی فاصله دارد بیشتر محصولات فرهنگی ما از کشورهای بیگانه وارد می شود.

وقتی وضع جوانان را می بینیم و این که بعضی از آنها به دنبال پوچی می گردند متوجه می شویم که چه قدر در این زمینه ضعف داریم و این که اسلام واقعی را نتوانستیم به جوانان بشناسانیم تا آنها مشتاقانه آن را قبول کنند.

جوانان با توجه به این که دارای افکار به روز هستند و نیاز های فرهنگی و کمبودهای موجود را می توانند درک کنند مخصوصا با استفاده از نظرات جوانانی که درحوزه فرهنگی فعالیت دارند و همچنین با آشنا شدن با معیارهای دینی و اسلامی،و با توجه به  خلاقیت هایی که در آنها وجود دارد می توانند صاحبان اثر بوده و در این مسیر تحول ایجاد نمایند.






تاریخ : سه شنبه 93/2/23 | 11:5 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ