♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ مدیریت جهادی فسادستیزاست - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر موضوع تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس پیگیری شود و این سازمان به اهداف خود دست یابد، می توان گفت اقدام مهمی در راستای تحقق سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی شکل گرفته است.

برای تحقق شعار سال باید هماهنگی ها و بازنگری هایی در برخی قوانین صورت گیرد بطور مثال برای توسعه اقتصادی باید صادرات تسهیل شود بنابراین مجلس می تواند قوانینی که به نوعی در این موضوع مزاحم هستند را حذف کند.

در سال گذشته حماسه سیاسی با حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و راهپیمایی 22 بهمن محقق شد اما آنچه که مهم است این است که برای رونق اقتصادی کشور نیز تلاش شود.

با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوعات اقتصادی دولت، مجلس، تمامی مسئولان و مردم باید تلاش کنند تا به اهداف اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند، نیل پیدا کنیم.

ترویج فرهنگ تلاش برای دستیابی به رونق اقتصادی، می تواند تمامی مسئولان و مردم را هماهنگ کند که به اهداف شعار سال 93 مبنی بر اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی دست یافت.

مدیریت جهادی در تعریف انقلاب اسلامی به معنای تلاش و اقدام فراتر از فعالیت در وضعیت عادی و توجه بیش از پیش به یک مسئله با بکارگیری همه امکانات ملی که در عزم ملی خلاصه می شود، خواهد بود.

با توجه به شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، در سال 93 شاهد یک تحول در هر دو عرصه یاد شده و هچنین مبارزه با طراحی دشمنان در بخش اقتصاد، شکوفا کردن استعدادهای ملی در این بخش و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب علیه انقلاب اسلامی خواهیم بود.

مسئولیت مدیران و مسئولان وهمچنین ملت ایران در این عرصه اقتصادمقاومتی بسیار مهم است و باید شاهد حضور گسترده ملی در زمینه تحقق شعار"اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" باشیم ،تا علاوه بر حضور  قشرهای مختلف مردم در این پیکار، مسئولان نیز با اقدامات جهادی و عزم ملی بتوانند نقش خود را در دو بخش اقتصاد و فرهنگ ایفا کنند.






تاریخ : دوشنبه 93/3/5 | 4:26 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ