♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ بایدهای اقتصادایران - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقتصاد ایران باید آن قدر پیشرفت کند که تحریم‌ها نتواندبر آن اثری واردکند.برای حل مشکل بیکاری و گرانی تمام ابزار لازم ازجمله نیروی انسانی، منابع، نظام باثبات و مردم علاقمند به پیشرفت را در اختیار داریم ،می‌توانیم حماسه بزرگی را خلق کنیم.

همان کاری که در هشت سال دفاع مقدس با دشمنان کردیم و آنها را سر جایشان نشاندیم ، در مسائل اقتصادی نیز می‌توانیم با خلق حماسه بزرگ کاری کنیم که دشمنان به اشتباه خود پی ببرند.

همانگونه که در زمان جنگ قهرمانان گمنامی از ملت، شرف، خاک و ناموس خود دفاع کردند، امروز هم باید کار را به دست همین قهرمانان گمنام سپرد تا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حماسه اقتصادی را رقم بزنیم. جنگ امروز مردم ایران جنگ اقتصادی است، مردم با گرانی و تورم و تحریم در حال جنگ هستند.

امروز در اقتصاد ایران با  سه مسئله روبرو هستیم که عبارتند از آسیب پذیری اقتصادی، تحریم‌های اقتصادی دشمنان و سوء مدیریتی که گریبان‌گیر اقتصاد کشور است. باید تحریم‌ها را  خنثی کرده و بنیان اقتصادکشور را متحول کنیم ،همچنین مدیریت اقتصادی کشور را از بحران در آوریم.

زمانی حماسه‌ها از لوله تفنگ‌های ما بیرون می‌آمد، امروز حماسه از نوک قلم و تراوش‌های فکری، علمی ما بیرون می‌آید و باید حماسه مدنظر رهبری را با فکر و وحدت و انسجام و توکل رقم زنیم.باید فرهنگ اقتصادی ، فرهنگ اجتماعی، فرهنگ کار و تولید و سرمایه‌گذاری از اولویت‌های امروز جامعه ایران اسلامی ما باشد.






تاریخ : پنج شنبه 93/3/8 | 2:32 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ