♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ بسیجی به داشتن کارت نیست!! - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدای عشق که با عشق بسیج را آفرید...

بسیج در کلام ما ایرانی های واژه ای مقدس و دارای ارتباط نزدیک و بی چون و چرایی با عشق است . وقتی در میان مردم عام قدم میزنی این جمله را زیاد می شنوی: "برو بسیجی وار فلان کار رو انجام بده". این جمله معمولا زمانی به کار می رود که انجام کاری نیازمند یک همت و فعالیت فرا بشری است که اگر به صورت عادی بخواهیم همان کار را انجام دهیم یا طولانی خواهد بود و یا نشدنی. اما چرا می گویند بسیجی وار؟؟ مگر از این بسیج چه دیده اند ؟؟

بسیج سرمنشأ افتخارات و دستاورد های بسیار زیاد و باور نکردنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می باشد که شاید بتوان گفت ایران امروز نتایج فعالیت سازندگی و مجاهدت برادران و خواهران بسیجی ما است . کسانی که عاشقانه پای به عرصه های گوناگون گذاشته و موجب سربلندی ایران شده اند.

اما آیا هر کس کارت بسیج دارد فقط بسیجی است؟

خیر. به گفته زیبا و دقیق رهبر معظم انقلاب:

هریک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیة حساس مسئولیت و ایمان باشد, بسیجی است.

 و در جایی دیگر ایشان می فرمایند:

بسیج یعنی حضور بهترین و با نشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد، همیشه بهترین و خالص ترین و شرافتمندترین و پرافتخارترین انسانها این خصوصیات را دارند. بسیج در یک کشور، معنایش آن زمره‌ای است که حاضرند این پرچم افتخار را بر دوش بکشند و برایش سرمایه گذاری کنند.

 به نظر من هر کس عاشق ایران، اسلام و انقلاب ارزشمند و شکوهمند جمهوری اسلامی ایران است و برای حفظ و سربلندی این نظام فعالیت می کند یک بسیجی است. چه با کارت و چی بی کارت. چه بسا کسانی که کارتی ندارند اما صادقانه و بی ادعا در گوشه ای برای اعتلای ایران اسلامی از جان مایه می گذارند.به عنوان مثال این روز ها تیم ملی والیبال ایران با قدرت و غیرت برای ایران و ایرانی، برای اسلام و مسلمان دارد افتخار آفرینی می کند.آیا اسم این غیور مردان بسیجی نیست؟

یا امروز دانشمندان هسته ای ما در آزمایشگاه ها و دانشگاه ها به دنبال افتخار برای ایران اسلامی هستند، آیا اینها بسیجی نیستند؟

یا کسانی که در عرصه فضای مجازی و وب در خط مقدم جنگ که با عنوان جنگ نرم و جنگ سایبری نامیده می شود به تولید محتوا و گسترش مبانی انقلاب و نظام می پردازند بسیجی نیست ؟

این ها تنها چند مثال بود. شاید بعضی از این عزیزان کارتی نداشته باشند اما بخشی از بسیج 70 میلیونی به حساب می آیند و باید قدردان آنها نیز باشیم... شک نکنیم تک تک این بسیجیان از بندگان صالح خدا بوده و انتخاب شده توسط خود حضرت دوست هستند . به گفته شهید آوینی خداوند مقرب ترین بندگان خویش را از میان عشاق بر می گزیند که گره کور دنیا را به معجزه عشق می گشایند.

فراموش نکنیم خیلی از شهیدان ما هم نه کارتی از آنها ماند و نه پلاکی ...  آنها را گمنام نامیدیم و عزیزشان میداریم ...






تاریخ : جمعه 93/5/3 | 2:10 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ