♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ ترویج فرهنگ دینی ازطریق وبلاگ نویسی - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ‌نویسی باید مورد توجه همه مردم به ویژه جوانان قرار گیرد .وبلاگ‌نویسی دینی می‌تواند در نهادینه‌سازی تفکر دینی و شیوه‌های ایجاد فکر دینی، ارائه راهکارهای مناسب برای ترویج فرهنگ دینی و جریان‌سازی فرهنگ دینی در میان مخاطبان اینترنتی بسیار موثر باشد.

در فضای کنونی جامعه و جنگ نرم دشمن ، باید جوانان با هوشیاری بیشتر و استفاده درست از اینترنت ، نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

وبلاگ‌نویسان دینی باید با استفاده از فضای مجازی ، اجازه قدرت به دشمنان ندهند و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

وبلاگ‌ها می‌توانند شکاف رسانه‌ای را که تاکنون برای دسترسی به اطلاعات متنوع وجود داشته، تا حدودی پر کنند و این امر باید با جدیت و هوشیاری کاملی صورت گیرد.

وبلاگ‌ها یکی از بهترین ابزارهایی هستند که افرادازطریق آن ، علم خود را از طریق مردمی کردن ، به یک فرهنگ تبدیل می‌کنند.

کاری را که وبلاگ نویسان انجام می دهند، می‌توان به یک دفاع مقدس تعبیر کرد که با کمترین امکانات و تجهیزات رسالت خود را در این موقعیت از زمان ،به خوبی انجام می‌دهند.

 فضای مجازی، سریعترین ابزار ارتباطی برای تبادل اطلاعات و نظرات است و از آن می‌توان به عنوان جذاب‌ترین محاوره نام برد که اگر در ورود به این فضا هدف داشته باشیم از آن به عنوان یک فرصت ؛ و در غیر این صورت تهدید خواهد بود.

 آموزه‌های دینی و قرآنی باید در فضای مجازی به دنیا معرفی شودو  به کاربران اینترنت، آگاهی داد تا بتوانند به عنوان یک فرصت به وجود آمده از آن استفاده کنند.






تاریخ : دوشنبه 93/5/6 | 11:42 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ