♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ رئیس جمهوروفضای مجازی: - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رئیس جمهور در چهارمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: « شورای عالی فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی و به طورکلی دولت به شدت در پی آن است که از این چارچوب برای آزادی عمل و برای امنیت و هم برای صیانت از آنها استفاده کند.

کارها نباید در جهت محدودیت باشد بلکه باید در جهت صیانت باشد. ما باید در راستای صیانت از اخلاق و ارزش‌ها حرکت کنیم و چارچوب این کار با این شوراست و اجرای آن با دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌هاست.

شورای عالی فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و همه و همه باید زمینه را برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان آماده کنند. این جوانان ما هستند که باید در این عرصه به میدان بیایند ، آنها قادر هستند که تحول ایجاد کنند.

 

 باید در این راستا گام‌های بزرگی برداریم تا بتوانیم با بهره‌گیری از این شبکه ملی توانایی تعامل با شبکه جهانی و شرکت‌های بزرگ دنیا را در کشور ایجاد کنیم.

 

این شورا تشکیل شده است تا در چارچوب رهنمود های مقام معظم رهبری سیاست گذاری ها در فضای مجازی را هماهنگ و از موازی کاری ها جلوگیری کند.

هدف شورا این است که مردم از امکانات فضای مجازی راحت تر و سالم تر استفاده کنند، ضمن آنکه نگرانی ها در خصوص حفظ ارزشها و ملاحظات امنیت شبکه نیز دغدغه همه ماست» .

 






تاریخ : دوشنبه 93/10/29 | 10:16 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ