♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ بهمن 92 - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 " از خداوند درخواست شهادت کن "

اگر خداوند فرمود که:

لیاقت شهادت را نداری..

بگو:

مگر آنچه را که تا به حال به من داده ای لیاقتش را داشته ام؟

کدامین نعمتت را لایق بوده ام که حالا برای این لیاقت داشته باشم؟

مگر تو تا به حال در بذل نعمت هایت به لیاقت من نگاه می کردی؟

" شهادت " را هم به باقی داده هایت ببخش..






تاریخ : جمعه 92/11/11 | 5:32 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

 به فضل پروردگار ملت ایران ، راهپیمایی 22 بهمن ماه را هر چه باشکوه تر برگزار خواهندنمود و در لبیک گویی به ندای مقام عظمی ولایت حماسه سیاسی دیگری را در ایام الله دهه فجر خلق خواهندنمود.

دهه فجر انقلاب اسلامی  

دهه فجر،به روزهای 12 تا 22 بهمن 1357 گفته می‌شود که طی آن سید روح‌الله خمینی بعد از تبعید پانزده ساله در دوازدهم بهمن سال 1357 یه ایران وارد و در نهایت با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی در بیست و دوم بهمن ماه منقرض شد. 

هر ساله در طول دهه فجر مراسم و یادبودهای زیادی توسط طرفداران نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گیرد. همچنین در ایام دهه فجر سازمان‌ها، ادارات دولتی اقدام به برگزاری سمینارها و همایش‌ها می کنند.

در ایام دهه ی فجر،جشنواره فجر که بزرگترین جشنواره دولتی فیلم، تئاتر و موسیقی ایران است معمولاً در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

در روز 12 بهمن زنگ مدارس به مناسبت سالگرد ورود هواپیمای آیت‌الله خمینی به ایران، در ساعت 9 و 33 دقیقه نواخته می‌شود. در روز 22 بهمن، آخرین روز از دهه فجر نیز که به عنوان تعطیل رسمی در تقویم رسمی کشورمان ثبت شده است، راهپیمایی عظیمی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

ادامه مطلب...




تاریخ : جمعه 92/11/11 | 10:6 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

راهیان نور نامی است برای گروه بزرگی از کاروان‌های سیاحتی - مذهبی درایران که به بازدید از مناطق جنگی بازمانده از جنگ ایران وعراق در غرب و جنوب غربی این کشور می‌پردازند. بیشتر این کاروان‌ها همزمان با تعطیلات نوروزی و نیز تعطیلات تابستانی، برای مناطق غرب کشور، فعال می‌شوند و مناطق مرزی استان خوزستان به ویژه منطقه شلمچه از مقصدهای پرطرفدار این گروه‌هاست. همچنین به سمت یادمان شهدای شوش نیز سفر می‌کنند.

بنیادحفظ آثارونشرارزش های دفاع مقدس ، سازمان دهنده و متولی اصلی اردوهای سراسری «راهیان نور» است که هر ساله گروه‌هایی از مردم مناطق مختلف ایران را برای بازدید از مناطق جنگی غرب و جنوب غربی این کشور، به استان‌های هم‌مرز با عراق می‌برد.

ادامه مطلب...




تاریخ : چهارشنبه 92/11/9 | 1:53 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()
<      1   2   3   4      >

میدان داران فرهنگ