♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ دی 93 - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج رسانه به عنوان مغز رسانه ای در کشور است
مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج رسانه مغز رسانه ای در کشور است، گفت: ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری، تقویت هویت جمعی، توانمندسازی علمی فعالان رسانه‌ای و تامین روحیه جهادی از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان بسیج رسانه است.

 سجاد رضایی صبح امروز در همایش بسیج رسانه خراسان جنوبی ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: امید است بتوانیم پیروان خوبی برای اهل بیت(ع) باشیم.

مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: این همایش به مناسبت گرامیداشت یاد شهید غلامرضا رهبر که از شهدای شاخص بسیج رسانه، برگزار شده است.

وی گفت: تشکیل سازمان بسیج رسانه به واسطه ضروریت‌هایی بود که در این عرصه احساس و توسط سازمان بسیج مستضعفان برای فعالان رسانه‌ای تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در طی سالهای گذشته بر جنگ نرم دشمن تاکید فراوانی داشته اند، گفت: امروز بحث جنگ نرم یکی از موضوعات اصلی که انقلاب اسلامی با آن مواجه شده است و از مولفه‌های اصلی آن جذب نخبگان، دامن‌زدن به نارضایتی‌ها، راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و اعتمادسازی این شبکه‌ها است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه این سازمان باید بتواند بعد از شناسایی جبهه دشمن برای جبهه خودی برنامه‌ریزی کند، یادآورشد: بسیج رسانه در الگوی آرمانی خود به ایجاد پایگاه بسیج در روزنامه‌ها، نشریات و خبرگزاری‌ها اکتفا نکرده است و در جنگ نرم دشمن به عنوان مغز رسانه‌ای کشور قرار گرفته است. وی گفت: ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری، تقویت هویت جمعی، توانمندسازی علمی فعالان رسانه‌ای و تامین روحیه جهادی از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان بسیج رسانه است.

80 درصد فعالان رسانه ای در استان عضو بسیج رسانه هستند

رضایی یادآورشد: این سازمان در طی دوسالی که فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر حدود 80 درصد از فعالان عرصه رسانه‌ای استان عضو سازمان بسیج رسانه هستند. وی یکی از کمبود نیروی متخصص در عرصه رسانه‌ای استان را کمبود نیروی متخصص عنوان کرد و ادامه داد: با آموزش تعدادی از بسیجیان توانسته‌ایم تا حدی بخشی از این نیاز را رفع کنیم.

مسئول بسیج رسانه‌ خراسان جنوبی عنوان کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری رویش رسانه‌های انقلابی و متحد در مقابل جبهه نرم دشمن است و با همین میزان محدود امکانات باید بتوانیم با اتحاد فعالان رسانه‌ای در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم.






تاریخ : چهارشنبه 93/10/24 | 10:26 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

راه بسیج، راه امام حسین(ع)


رسالت و مأموریت امروز بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری

 یک نگاه کلی به عملکرد بسیج در ربع قرن گذشته یعنی از بدو تاسیس این نیرو تاکنون بیانگر این مهم است که این نیرو در تمامی صحنه‌های اجتماعی همواره موفق و سرافراز میادین عمل بوده است یکی از مباحث مهمی که طی چند سال اخیر در مورد بسیج بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است ضرورت توسعه فعالیتهای فرهنگی و بکارگیری بسیج در مأموریتهای غیر نظامی است.

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد و بسیجی شاخ برگ درختیست که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد و بسیجی بر بالای آن حدیث عشق را سروده است   .

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند و بسیجی دانش آموخته مکتبی است که فارغ التحصیلان آن در جنت رضوان سکنی گزیده و ثمره رشادتهای خود را در لقاء پروردگار خویش یافته اند .






تاریخ : یکشنبه 93/10/21 | 11:20 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

خبرگزاری پانا :مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی از برگزاری همایش استانی بسیج رسانه توسط این سازمان در 20 دی‌ماه امسال با حضور مهدی فضائلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پانا، سجاد رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهید فرهاد رهبر و همچنین گردهمایی فعالان رسانه ای استان است.


مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی یادآور شد: همایش استانی بسیج رسانه 20 دی ماه امسال با هدف هم ا‌ندیشی و تقویت رسانه‌های انقلاب اسلامی و با شعار " رسانه طراز انقلاب اسلامی" برگزار می شود.

 

وی در ادامه افزود: در این مراسم از مهدی فضائلی، مدیرعامل انتشارات موسسه سروش نیز به عنوان سخنرانی محوری همایش دعوت شده است. رضایی تأکید کرد: این همایش با حضور مسئولان استانی، مدیران روابط عمومی‌ها و فعالان حوزه رسانه‌ای استان برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی تجلیل از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و افزود: در این مراسم از 21 نفر فعال رسانه‌ای در بخش‌های رادیو و تلویزیون، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت های خبری تحلیلی که در طول سال و در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر بیشترین فعالیت را داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

 

گفتنی‌است، این همایش روز شنبه 20 دی‌‌ماه سال‌جاری ساعت 8:45 صبح با حضور فعالان رسانه‌ای در سالن همایش‌های بانک ملت بیرجند، واقع در خیابان آیت‌الله محلاتی برگزار می‌شود.






تاریخ : جمعه 93/10/19 | 10:44 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()
<      1   2   3   4   5      >

میدان داران فرهنگ