♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ خرداد 92 - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمه شعبان اگر چه شرافتش را وامدار مولود خجسته‏اى است که در این روز زمین را با قدوم خویش متبرک ساخته است، اما همه عظمت آن در این خلاصه نشده و در تقویم عبادى اهل ایمان نیز از جایگاه و مرتبه والایى برخوردار است.

در روایاتى که از طریق شیعه و اهل ‏سنت نقل شده فضیلت هاى بسیارى براى عبادت و راز نیاز در شب و روز خجسته نیمه ‏شعبان بر شمرده شده است و این خود تمثیل زیبایى است از این موضوع که براى رسیدن به صبح  وصال موعود باید شب وصل با خدا را پشت‏ سرگذاشت، و تا زمانى که منتظر، عمر خویش را در طریق کسب صلاح طى نکند نمى‏تواند شاهد ظهور مصلح موعود باشد.

با توجه به اهمیت فراوانى که در روایات به شب نیمه ‏شعبان‏ داده ‏شده و حتى آن را هم پایه شب قدر شمرده‏اند، در این مجال برخى از روایت هایى را که در بیان مقام و منزلت این شب روحانى وارد شده‏اند مورد بررسى قرار مى‏دهیم. باشد تا خداوند ما را به عظمت این شب مقدس واقف گرداند و توفیق بهره‏ بردارى از برکات آن را عطا فرماید:

از پیامبر گرامى اسلام صلى‏الله ‏علیه ‏و آله، در زمینه موضوع محل بحث روایت هاى بسیارى نقل شده که یکى از آنها به این شرح است:

« شب نیمه شعبان در خواب بودم که جبرییل به بالین من آمد و گفت: اى محمد! چگونه در این شب خوابیده‏اى؟ پرسیدم: اى جبرییل! مگر امشب چه شبى است؟ گفت: شب نیمه شعبان است. برخیز اى محمد! پس مرا از جایم بلند کرد و به سوى بقیع برد، در آن حال گفت: سرت را بلند کن! امشب درهاى آسمان گشوده مى‏شوند، درهاى رحمت‏ باز مى‏گردند و همه درهاى خشنودى، آمرزش، بخشش، بازگشت، روزى، نیکى و بخشایش نیز گشوده مى‏شوند. خداوند در این شب به تعداد موها و پشم هاى چارپایان - بندگانش را از آتش جهنم-  آزاد مى‏کند. امشب خداوند زمان هاى مرگ را ثبت و روزی هاى یک سال را تقسیم مى‏کند و همه آنچه را که در طول سال واقع مى‏شود نازل مى‏سازد. اى محمد! هر کس امشب را با منزه داشتن خداوند (تسبیح)، ذکر یگانگى او (تهلیل)، یاد بزرگى او ( تکبیر)، راز و نیاز با او ( دعا)، نماز، خواندن قرآن، نمازهاى مستحبی (تطوع) و آمرزش خواهى (استغفار) صبح کند، بهشت جایگاه و منزل او خواهد بود و خداوند همه آنچه را که پیش از این انجام داده و یا بعد از این انجام مى‏دهد، خواهد بخشید ... »

       http://www.askquran.ir/gallery/images/48783/1_icon_402.gif                 






تاریخ : پنج شنبه 92/3/30 | 8:39 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()



بسم الله الرحمن الرحیم

در تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر باید به دو نکته اساسی  توجه داشت و اولویت بندی کرد.

1- شرکت حد اکثری  و پر شور مردم در انتخابات

2- انتخاب نامزد مورد نظر من

به نظر هدف اصلی و مهم همه  باید تشویق مردم به شرکت در انتخابات باشد که نشان دهنده ی حمایت آنها از نظام جمهوری اسلامی و بیعت با ولایت است. شاید بتوان میزان این شرکت را با رای آری مردم در 12 فروردین 58 به نظام مقدس جمهوری اسلامی مقایسه کرد و صد البته موجب ناخشنودی دشمنان داخلی و خصوصا خارجی شد.

توجه به این نکته ضروری است که افرادی که از فیلتر شواری محترم نگهبان گذشته اند قانوناٌ واجد شرایط بوده و صالح می باشند. وظیفه ی ما شناخت اصلح برای تصدی پست ریاست جمهوری و معرفی ایشان به مردم است.

در تبلیغ برای نامزد منتخب خود باید نکات اخلاقی را رعایت کنیم:

- پرهیز از ایجاد هر گونه اختلاف و در گیری بین اقشار مختلف مردم با افراطی گری های بیجا و عاری دانستن نامزد خود از هر عیب و نقصی

- معرفی نامزد مورد نظر خود به مردم با برجسته کردن نقاط قوت نامزد مورد نظر و بیان محاسن ایشان نه بر جسته نشان دادن نقاط ضعف رقبا

-  اعتقاد به این نکته که بین اقشار مختلف مردم دیدگاهها، سلایق و ملاکهای تشخیص اصلح متفاوت است و احترام به عقیده آنها

- تحقیق و بررسی جهت شناخت نامزد اصلح و معرفی و توصیه  نامزد خود با دلیل و برهان به دیگران بدون اهانت و تمسخر نامزدهای دیگر

  پایان کلام : خدای نکرده روش تبلیغی نا صحیح ما باعث نشود عده ای از شرکت در انتخابات به کلی مایوس شوند!

والسلام

 

جشن انتخابات

  ادامه مطلب...




تاریخ : جمعه 92/3/24 | 12:0 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

شنبه پس ازانتخابات

همواره باید شنبه‌ی پس‌از انتخابات، روز مهربانی و بردباری باشد. چه طرفداران نامزد منتخب و چه هواداران دیگر نامزدهای محترم،‌ از هرگونه رفتار و گفتار تحریک‌آمیز و بدگمانانه پرهیز کنند.

 






تاریخ : پنج شنبه 92/3/23 | 11:9 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()
   1   2   3   4   5   >>   >

میدان داران فرهنگ