♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ بیانات مقام معظم رهبری به معلمان اردیبهشت92 - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 گزیده ای ازبیانات مقام معظم رهبری به معلمان اردیبهشت ماه 92

رهبر معظم انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش را یک دستگاه بسیار مهم و اساسی و زیر ساخت اصلی برای شکل گیری جامعه ای پیشرفته و برخوردار از خصلت های والای انسانی و سبک زندگی اسلامی دانستند و تأکید کردند: ادامه مسیر پرشتاب پیشرفت کشور در ابعاد مختلف نیازمند حرکت جهشی و خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و آموزش و پرورش در این عرصه قطعاً نقش آفرین است.

 

ایشان با قدردانی از معلمان و زحماتی که برای تعلیم و تربیت دانش آموزان متحمل می شوند، به ایستادگی معلمان در پای منافع انقلاب اسلامی و هوشیاری آنان، در طول 34 سال گذشته، اشاره کردند و افزودند: امسال که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، قطعاً آموزش و پرورش می تواند در تحقق این حماسه نقش آفرین باشد.

 

رهبر انقلاب اسلامی، تحقق حماسه را نیازمند شور و نشاط و نقش آفرینی همه آحاد مردم از جمله معلمان و دانش آموزان دانستند و خاطرنشان کردند: دانش آموزان اگرچه به لحاظ قانونی دارای شرایط رأی دادن نیستند اما می توانند بر خانواده های خود تأثیرگذار باشند و معلمان نیز می توانند هم در مسئله انتخابات به عنوان نقطه برجسته حماسه سیاسی و هم در حماسه اقتصادی که بلندمدت است، نقش آفرینی کنند.

 

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: کشور و ملت بزرگ ایران، با توجه به اهداف و آرمانهایی که دارد، نیازمند حماسه سازی و حرکت جهشی در بخشهای مختلف است.

 

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: سرعت پیشرفت ملت ایران در زمینه های سیاسی، اجتماعی، سازندگی، آگاهی، بصیرت عمومی، اقتدار ملی و آبروی بین المللی نیز بالا بوده است اما بدخواهان ملت در تبلیغات خود به این مسائل اشاره ای نمی کنند.


حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: با وجود همه این پیشرفتها، ملت ایران برای رسیدن به اهداف و آرمانها، و جایگاه شایسته خود نیازمند پیشرفتهای بیشتر و شگرف تر است، و لازمه چنین پیشرفتها و جهش هایی خلق حماسه است.

 

ایشان با اشاره به تجربه موفق خلق حماسه در دوران دفاع مقدس، تأکید کردند: به لطف خداوند، ملت ایران در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیز موفق خواهد شد و آن را به چشم خود خواهد دید.

گزیده ای ازبیانات مقام معظم رهبری به معلمان اردیبهشت ماه92






تاریخ : جمعه 92/6/22 | 9:3 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ