♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ نگرانی رهبری ازمسائل فرهنگی - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت آیت آلله خامنه ای ، توجه به فرهنگ دینی و انقلابی را یکی از وظایف خطیر مسئولان دانستند و با اشاره به اظهار نگرانی نمایندگان مجلس خبرگان از مسائل فرهنگی کشور، تأکید کردند: من هم از مسائل فرهنگی نگرانم و در این نگرانی نمایندگان محترم خبرگان سهیم هستم.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: دولت محترم باید به این موضوع توجه کند و مسئولان فرهنگی نیز باید توجه داشته باشند که چه می کنند، زیرا در مسائل فرهنگی نمیتوان بی ملاحظه‌گی کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: مسئله فرهنگ مهم است زیرا اساس ایستادگی و حرکت نظام اسلامی، مبتنی بر حفظ فرهنگ اسلامی و انقلابی و تقویت جریان فرهنگی مؤمن و انقلابی است.

ایشان ، اجرایی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی را از وظایف مسئولان دانستند و افزودند: دشمن با وجود بغض و کینه عمیق، از مقابله با نظام اسلامی و ملت ایران عاجز است و به دلیل این عجز، به تحریم روی آورده و خود آنها نیز می دانند که ابزار تحریم از ابتدای انقلاب تاکنون، بی فایده بوده است.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با انتقاد از کسانیکه به بهانه برخی مشکلات، افرادی را که استقامت کرده اند، ملامت می کنند، گفتند: برخی تصور نکنند که اگر ما تسلیم دشمن شویم، مشکلات حل خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای، «تکیه به مردم و حرکت جهادی» را یکی دیگر از وظایف مهم مسئولان برشمردند و گفتند: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در هر مقطعی که مردم به وسط میدان آورده شدند و با نام خدا، حرکت جهادی آغاز شد، پیروز آن میدان بودیم که نمونه های عینی آن، پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس است.






تاریخ : پنج شنبه 93/3/1 | 12:18 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ