♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ میثاق باولایت - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهبرا !

خستگی راه و خاک سفرتان را با آب دیده می شوئیم و با صفای درون و نگاه مهربان، عاشقانه ورودتان را سپاس می گوئیم و دستان پر مهر وگرمتان را می بوسیم و آمدنتان را افتخار می دانیم و حظ دیدارتان را در لوح قلبمان حک می کنیم. باشد که یادگار روزهای خوش حضورتان در صفحات ذهنمان نقش بندد.

رئوفا !

سال هاست که مرغ دلمان به هوایتان پر می کشد، مدت هاست که امید دیدارتان برایمان آرزو شده است . چه خوبست دیدن شما، چه دل پذیر است شنیدن صدای گرم و مهربانتان در فضای دیارمان. دیدارتان را پاس می داریم و سبد سبد گل نثار قدوم پر خیر و برکتتان می نمائیم.

محبوبا !

ما فرهنگیان خراسان جنوبی( باب الرضا (ع)، منزلگاه هفتم، گنجینه فرهنگ ها) شهری و روستایی، مرزی و عشایری و گوشه گوشه های این استان، سلامی سرشار از عشق و امیدمان را نثار جان پاکتان می کنیم و خاک پایتان را سرمه دیدگانمان.

 

مهربانا!

نمی دانیم احساس درونیمان را چگونه به رشته تحریر در آوریم و آرزوی دیرینه دیدارتان را چطور بر قلب سفید کاغذ ترسیم کنیم، قلم را یارای نگارش نیست .

خوشا به سعادتمان که به دیدارتان می شتابیم و شما مهربانانه نگاه منتظرمان را پاسخ دادید، با تمام وجودمان دوستتان داریم و عهد می بندیم با لبیک یارسول الله در بیعت با پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) و سلاله پاک ایشان گام برداشته و تا جان در بدن داریم از رهبر عزیز و انقلاب اسلامی شکوهمندمان پشتیبانی می نماییم.

 هم اکنون برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان حضرت مهدی (عج) دعا می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم که حافظ و نگهدار شما باشد .

حسن رضاترابی  - مدیروبلاگ






تاریخ : چهارشنبه 93/3/7 | 1:46 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ