♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ اقتصادمقاومتی،تنهانسخه نجات کشور: - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقتصاد مقاومتی باید بر مبنای روحیه و تفکر بسیجی باشد و مسوولان نظام توجه خود را به داخل کشور معطوف دارند و بهبود مسائل اقتصادی و رفع مشکلات کشور را به برداشته شدن تحریم ها متوقف نکنند.

اقتصاد کشور باید فعال وپویا باشد و نباید منفعلانه عمل کند ،باید برنامه ریزان جلوتر از زمان حرکت کنند و از قبل برنامه داشته باشند و اجازه ندهند شرایط اقتصادی که در آینده به وجود می آید مشکل ساز شود.

مجلس باید با قانونگذاری و اصلاح قانون بر اساس سند اقتصاد مقاومتی گام بردارد و قوه قضاییه نیز با فراهم کردن امنیت لازم وبرخورد قاطع با فساد مالی واداری و دولت نیز با اجرای درست سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

اگر مسئولین به توان داخلی و به مردم اعتماد کنند بسیاری از درب های بسته گشوده خواهد شد. نباید چشم به شکستن تحریم ها داشت تا دشمن نقطه ضعف ما را پیدا کرده و روی آن انگشت بگذارد و پافشاری کند.

 دشمن فکر می کند با این فشارهای اقتصادی که به این ملت می آورد، توانسته است کار خود را پیش ببرد و این ملت را وادار به تسلیم و عقب نشینی کند. تنها راه کار و برنامه ای که می تواند در مقابل این ترفند دشمن مؤثر واقع شود، همین برنامه اقتصاد مقاومتی است .

سرمایه ی وحدت، سرمایه ی پیروزی این مملکت و ملت است. این وحدت به این سادگی به دست نیامده است. همه ی ما یک ملت هستیم، همه با هم برادریم، هیچ قوم و گروه و قشری بر دیگری برتری ندارد. نباید کسی با نظام و حکومت طلبکارانه برخورد کند. ما همه بدهکار شهدا و انقلاب هستیم، این عزت، استقلال، آزادی و سربلندی که نصیب ما شده از برکت خون شهدا است، از برکت انقلاب است.

ملت ما همان طور که در 22 بهمن به جهانیان نشان دادند که با بصیرت و وحدت و مقاومت در مقابل دشمن خواهند ایستاد و بر مشکلات فائق خواهند آمد و دشمن را شکست خواهند داد.


مقاومت و ایستادگی در برایر مشکلات اقتصادی و تحریمها رمز پیروزی است و با صبر و برنامه ریزی در امور اقتصادی از این مشکلات نیز گذر خواهیم کرد.

 پرداختن به روزه و رمضان می تواند به عنوان زیرساخت روحیه ی اقتصاد مقاومتی و فراموش نشدن  حماسه اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب جهت بهرمندی از ظرفیت های عظیم معنوی است که مسئولین میتوانند با برپایی جلسات فرهنگی و مذهبی شیوه ی تدبرو تفسیر قرآن کریم و مشکلات مسلمانان جهان را تبیین و منویات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند.






تاریخ : جمعه 93/3/9 | 3:27 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ