♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ رزمایش فاطمیون خراسان جنوبی: - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رزمایش فاطمیون با حضور گردان های الی بیت المقدس، عاشورا، کوثر و الزهرا در شهرستان بیرجند و سایر شهرستان های استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

  این رزمایش در دو بخش تمرینی و اجرا در روزهای هشتم و نهم اسفند ماه با حضور 19 گردان در منطقه عمومی رزمایش واقع در بیدخت برگزار خواهد شد.


چهار گردان در شهرستان های نهبندان، سربیشه و درمیان  عملیات تاخیری را انجام خواهند داد و بقیه گردان‌ها در شهرستان های قاین، سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در عملیات کوی و برزن و سه گردان در شهرستان بیرجند در امداد و نجات و حوادث طبیعی و غیرطبیعی شرکت می‌کنند.

  عملیات سوم این رزمایش مقابله با ناآرامی ها، اختشاشات و گروگان گیری خواهد بود، این رزمایش در روز اول فقط تمرین خواهد بود و در روز دوم مانور همراه با آتش و صدای انفجار در راستای تمرین برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ آمادگی بسیج، میثاق با ولایت فقیه و شهدا،امام شهداو تمرین و مرور خطر های احتمالی است. این رزمایش می تواند در حفظ آمادگی و انتقال تجربیات به نسل جوان کمک کند.این رزمایش در چهار مسیر به سمت خارج از شهر همراه با آموزش و تیراندازی و شلیک منور در شب خواهد بود.

در این رزمایش بعد از اتمام صبحگاه در سه نقطه انفجار خواهد داشت و در سطح شهر همزمان ایست بازرسی و گشت های پیاده برای حفاظت از مراکز و نهاد های حساس برگزار می شود.

با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در سه نقطه پست‌های امداددرسانی دایر خواهد شد و گردان امام علی (ع) در مقابل اختشاشات و ناآرامی ها ایستادگی خواهد کرد.

ساکنین اطراف خیابان های پیامبر اعظم ، پاسداران، غفاری و محدوده صیاد شیرازی و کمربندی شهید ناصری و محدوده جاده شوشود خواست تا با خونسردی با عوامل اجرایی این رزمایش همکاری خواهندداشت.

این رزمایش در خراسان جنوبی همزمان با  پنج استان شرقی کشور با مرکزیت قرارگاه مشهد و با حضور بازرسانی از ستاد مشترک نیروی های مسلح برگزار خواهد شد.

سخنران این رزمایش حجت الاسلام رئیسی  معاون اول قوه قضایه خواهند بود.انشاءا... 






تاریخ : پنج شنبه 92/12/8 | 3:10 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ