♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ معلمان، طلیعه داران عرصه قلم - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طلیعه داران عرصه قلم ، با فرهنگ سازی و آموزش بستر شکوفایی علمی و بالندگی اخلاقی جامعه را فراهم می سازند.

قشر فرهیخته فرهنگی بویژه معلمان ،میراث داران بی بدیل رسالت الهی هستند که با هر قدم و قلم خود فلسفه ای وجودی خلقت انسان را به زیباترین شیوه ممکن به تصویر می کشند.

  فلذا بدون تردید، تنفس در فضای دل انگیز تعلیم و تربیت و توفیق حضور در بوستان علم و اندیشه از الطاف خاصه پروردگار می باشد.

 معلمان، طلیعه داران عرصه عزم و اراده و کار و تلاش برای ارتقای بهره وری و توسعه و پیشرفت کشور می باشند.

 دانایی، آگاهی و ارتقای سطح بینش و دانش، اساس تعالی و پیشرفت شخصیت والای انسانی را تشکیل می دهد و این مسئولیت برعهده معلمین دلسوز و اساتید مبرز است و هیچ فردی به اندازه معلم و استاد، نقش سازنده و موثری در تنویر افکار عمومی و ارتقای نیروی انسانی در جامعه ندارد.

معلمان علم و ایمان را بر ضمیرهای پاک دانش آموزان حک می کنند و سیاهی جهل و نادانی را از دل ها می زدایند و جرعه زلال دانایی را در روان بشر جاری می سازند.

 تعلیم و تعلم از مواهب الهی بشریت برای رهایی از گمراهی و یافتن راه هدایت و رستگاری و سنت حسنه ای است که اوج خلاقیت، عشق و هنر آفرینش را متجلی می سازد.

درپایان ،استمرار و دوام توفیق، سلامتی و سرافرازی همه همکاران را در ترویج و تحکیم مبانی فکری و عملی دین مبین اسلام و حیات بخشیدن به جلوه های نظری و احکام عملی آن برای روشن شدن رهپویان راه حق و کمال انسانی را از درگاه ایزدمنان خواستار یم.






تاریخ : پنج شنبه 93/4/12 | 7:39 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ