♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ تفکروروحیه بسیجی - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پنج شنبه شب در جمع بسیجیان شهرستان بیرجند در حسینیه جماران اظهارکرد: امروز بسیجی بودن و روحیه بسیجی داشتن یکی از افتخارات بزرگ وضرورت ها برای اداره کشور است.

وی گفت: یک مدیر یا مسئول دولت اگر وظایف محوله را باتفکر و روحیه بسیجی انجام دهد بسیاری از مشکلات و تنگناهای موجود مرتفع خواهدشد.

وی با اشاره به اینکه حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف امسال رقم خورد، تصریح کرد: برای رقم خوردن حماسه اقتصادی هم به روحیه بسیجی نیاز است.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی اقتضا می کند از امکانات کم و محدودیت های موجود راه های برون رفت از مشکلات و ابتکارات وخلاقیت ها ارائه شود، ادامه داد: دشمنان باید بدانند رفع مشکلات کشور و تنگناها در دستان توانای ملت ایران است و بسیاری از مشکلات را می توانند رفع کنند

 

 

 

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی اقتضا می کند از امکانات کم و محدودیت های موجود راه های برون رفت از مشکلات و ابتکارات وخلاقیت ها ارائه شود، ادامه داد: دشمنان باید بدانند رفع مشکلات کشور و تنگناها در دستان توانای ملت ایران است و بسیاری از مشکلات را می توانند رفع کنند.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تحریم ها از همان اول پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور  بوده است، بیان داشت: تاکنون نیز ایران با تکیه بر خلاقیت های و توانایی های خود با اقتدار کشور را به پیش برده و در این برهه از زمان نیز می تواینم با تکیه  بر ظرفیت های داخلی مشکلات را پشت سر بگذارد.

 وی با اشاره به حمایت مردم  و رهبری از تیم مذاکره کننده ایران، اظهارداشت: دولتمردان ایرانی باتوجه با ارزش های انقلاب اسلامی از میز مذاکره و گفتگو کنار نمی روند چون ما برهان، منطق و تدبیر داریم.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: گفتمان امامت و ولایت ثابت است و براصل توحید و توجه به دیگران در پرتو توجه به خداوند دنبال می شود.

 عاشورا پیام استکبار ستیزی است

معاون اول قوه قضائیه در ادامه با بیان اینکه عاشورا یک حرکت با برنامه و پیش بینی شده بود، عنوان کرد: هر تحلیلی که عاشورا را یک حرکت تصادفی معرفی کند تحلیلی نادرست است.

رئیسی با بیان اینکه اخلاص از مهمترین ویژگی های عاشوراییان است، ادامه داد: عاشورا یک حرکت با تداومی که در همه نسل ها و عصرها پیام استکبارستیزی، ایمان به خدا، اعتماد به نفس و ایستادگی در راه هدف را می رساند.

 وی با بیان اینکه حرکت مخلصانه امام حسین(ع) برای خدا بوده و این ویژگی در صف بسیجیان نیز نمایان است، افزود: به تعبیر حضرت امام (ره) "بسیج لشکر مخلص خداست".

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری تاکیدکرد: زنده نگهداشتن عاشورا با ریشه تحلیلی دقیق دنبال شود.

رمز انسجام بسیج در ولایت مداری است

حجت الاسلام رئیسی از دیگر ویژگی های عاشوراییان را حجت شناسی دانست و افزود: رمز تشکل و انسجام بسیج امروز در ولایت مداری و توجه به سخن رهبری و سمت گیری های رهبری بوده که حجت قاطع برای همه است.

وی بصیرت را از دیگر ویژگی های بسیج دانست و بیان داشت: نقش آفرینی بسیج بعد از پیروزی انقلاب و دلدادگی به امام، شناخت راه و هدف درست، دشمن شناسی و دشمن ستیزی نشانه هایی از بصیرت است.

معاون اول قوه قضائیه  با بیان اینکه بسیج به پیروی از عاشوراییان زمان شناس است، تصریح کرد:  امروز بسیج به گستردگی همه آحاد جامعه و در همه سنین و اقشار فعالیت دارد.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه های مختلف انقلاب نقش تعیین کننده ای دارد، اظهارکرد: امروز نیز کشور به مدیرانی نیاز دارد که در حوزه های مختلف، بسیجی فکر کنند و بسیجی عمل کنند






تاریخ : جمعه 92/9/1 | 8:52 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ