♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ استقلال سیاسی، اقتصادی وفرهنگی - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 استقلال سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی همیشه موردتاکید امام بود.او دست آمریکا و اسرائیل را از کشور کوتاه کرد و مردم را به این نکته توجه داد که نان از عمل خویش خورند و توان و توش خود را به کار گیرند که با زحمت و تلاش و تولید و قناعت ،خود را از بیگانگان بی نیاز سازند.

امام تأکید می فرمود: کشور ما این توان را دارد که نان خود را از سفره خود تهیه کند و با توجه جدّی ملت و دولت به کشاورزی و آباد کردن زمینهای بائر و جلوگیری از اسراف و نابودی زمینهای زراعی, نه تنها از واردات گندم بی نیاز بوده که خود صادر کننده آن خواهیم بود.

پدر استقلال ایران, به فرزندانش اندرز می داد: نیرو و اراده شما از ملتهایی چون ژاپن و آلمان کم تر نیست. آنان با اتکای به نفس و قناعت و پشت کردن به مصرف گرایی و تجمل پرستی, در صنعت و… به خودکفایی رسیدند .

ما که رهبرمان علی(ع) آن مرد کار و تلاش و زهد و قناعت بود،چرا مصرف کننده بازار بیگانگان باشیم و برای برآوردن نخستین نیاز زندگی و سیر کردن کودکانمان, دست نیاز پیش دشمنان اسلام دراز کنیم؟

اگر آهنگ ما, براساس این نغمه آسمانی امام باشد و از استقلال پاس بداریم و دستورهای امام را در این باره سرلوحه برنامه ها قرار دهیم، نام امام و نظام اسلامی همراه با استقلال اقتصادی و سیاسی در همیشه تاریخ، خواهد درخشید .

اینک، پاسداران فرهنگی بایدپیام امام را که همان پیام اسلام ناب است،با استفاده از فرهنگ و زبان به ملتهای تشنه آب گوارای این کوثر زلال،برسانند و محاصره تبلیغاتی و جنگ روانی دشمن علیه اسلام و امام را بشکنند.






تاریخ : جمعه 93/3/9 | 6:20 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ