♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ انقلاب فرهنگی درفضای مجازی - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وظیفه من است در سال 93 ،  تا بیشتر مطالعه کنم.

وظیفه من است در سال 93 ، از منابع بیشتر در تولید محتوا استفاده کنم.

وظیفه من است در سال 93، مطالبی متنوع تر و جذاب تر تولید کنم.

وظیفه من است در سال 93 ، مخاطبان بیشتری را جذب کنم.

وظیفه من است در سال 93 ، محتوایی غنی تر تولید کنم.

من در این انقلاب سهم دارم و وظیفه خود را می دانم و برای تحقق آن تلاش میکنم

 

در این پست می خواهم در مورد دو ویژگی یک وبلاگ یا وبلاگ نویس خوب بنویسم. به نظر من یک وبلاگ نویس خوب دو کار بسیار مهم را همزمان انجام می دهد و از هیچکدام غفلت نمی کند زیرا غفلت از هرکدام موجب هدر رفتن تلاش در گزینه دیگر می شود.

آن دو کار عبارتند از:

1 . خوب تولید محتوا می کند.

2 . خوب تبلیغ محتوا می کند.

تصور کنید یک عالم در مسجدی بدون مستمع به سخنرانی بپردازد!! آیا حرف او و دانش او در جامعه تأثیر می گذارد؟! شما نیز برای تأثیر گذاری باید به دنبال جمع کردن مخاطب باشید.

 

چه محتوایی خوب است؟

یک وبلاگ نویس خوب باید به موضوع اصلی خود وفادار باشد و محتوای تولیدی او در یک راستا و هدف باشد.

یک وبلاگ نویس خوب در شیوه ارائه مطالب تنوع دارد یعنی از موارد مختلف چون متن، شعر، قطعه ادبی، طنز، مقاله، مسابقه، طرح سئوال، خبر و ... استفاده می کند.

یک وبلاگ نویس خوب از شبهه افکنی جلوگیری می کند یعنی شفاف و به دور از حدس و گمان می نویسد.

یک وبلاگ نویس خوب کوتاه و مفید می نویسد.

یک وبلاگ نویس خوب از قرار گرفتن در جریانات احساسی مخرب جلوگیری می کند.

یک وبلاگ نویس خوب به جنبه های آموزشی و فرهنگی در تولید محتوا توجه می کند.

یک وبلاگ نویس خوب برای نوشته هایش عنوان خوب و مناسب انتخاب می کند.

یک وبلاگ نویس خوب به دنبال سوژه های جدید و قابل طرح در قالب موضوع اصلی وبلاگ خود می باشد.

یک وبلاگ نویس خوب برای متن خود تصویری زیبا، با مفهوم و دارای پیام انتخاب می کند.

 

چگونه خوب تبلیغ کنیم؟

لینک های خود را در وبلاگ های دیگران افزایش دهید.

دیگران را در پیوند های خود لینک کنید.

بعد از هر ارسال مطلب به دوستان وبلاگی خود اطلاع دهید و آنها را به مشارکت بطلبید زیرا آنها نمی دانند شما به روز شده اید!!

از قسمت وبلاگ دوستان بهره لازم را ببرید و به موقع در محتوای وبلاگ دیگران مشارکت کنید.

به نظرات دیگران احترام بگذارید و جواب آنها را به موقع بدهید.

در سایت های اجتماعی و پر مخاطب مطالب خود را نشر بدهید.

 


دوستان من یک سئوال:

انقلاب فرهنگی یعنی چی؟؟؟

؟






تاریخ : جمعه 93/5/3 | 2:49 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ