♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ رسانه طراز انقلاب اسلامی: - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرگزاری پانا :مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی از برگزاری همایش استانی بسیج رسانه توسط این سازمان در 20 دی‌ماه امسال با حضور مهدی فضائلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پانا، سجاد رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهید فرهاد رهبر و همچنین گردهمایی فعالان رسانه ای استان است.


مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی یادآور شد: همایش استانی بسیج رسانه 20 دی ماه امسال با هدف هم ا‌ندیشی و تقویت رسانه‌های انقلاب اسلامی و با شعار " رسانه طراز انقلاب اسلامی" برگزار می شود.

 

وی در ادامه افزود: در این مراسم از مهدی فضائلی، مدیرعامل انتشارات موسسه سروش نیز به عنوان سخنرانی محوری همایش دعوت شده است. رضایی تأکید کرد: این همایش با حضور مسئولان استانی، مدیران روابط عمومی‌ها و فعالان حوزه رسانه‌ای استان برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی تجلیل از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و افزود: در این مراسم از 21 نفر فعال رسانه‌ای در بخش‌های رادیو و تلویزیون، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت های خبری تحلیلی که در طول سال و در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر بیشترین فعالیت را داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

 

گفتنی‌است، این همایش روز شنبه 20 دی‌‌ماه سال‌جاری ساعت 8:45 صبح با حضور فعالان رسانه‌ای در سالن همایش‌های بانک ملت بیرجند، واقع در خیابان آیت‌الله محلاتی برگزار می‌شود.






تاریخ : جمعه 93/10/19 | 10:44 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ