♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ بسیج رسانه به عنوان مغزرسانه ای - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج رسانه به عنوان مغز رسانه ای در کشور است
مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج رسانه مغز رسانه ای در کشور است، گفت: ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری، تقویت هویت جمعی، توانمندسازی علمی فعالان رسانه‌ای و تامین روحیه جهادی از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان بسیج رسانه است.

 سجاد رضایی صبح امروز در همایش بسیج رسانه خراسان جنوبی ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: امید است بتوانیم پیروان خوبی برای اهل بیت(ع) باشیم.

مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: این همایش به مناسبت گرامیداشت یاد شهید غلامرضا رهبر که از شهدای شاخص بسیج رسانه، برگزار شده است.

وی گفت: تشکیل سازمان بسیج رسانه به واسطه ضروریت‌هایی بود که در این عرصه احساس و توسط سازمان بسیج مستضعفان برای فعالان رسانه‌ای تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در طی سالهای گذشته بر جنگ نرم دشمن تاکید فراوانی داشته اند، گفت: امروز بحث جنگ نرم یکی از موضوعات اصلی که انقلاب اسلامی با آن مواجه شده است و از مولفه‌های اصلی آن جذب نخبگان، دامن‌زدن به نارضایتی‌ها، راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و اعتمادسازی این شبکه‌ها است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه این سازمان باید بتواند بعد از شناسایی جبهه دشمن برای جبهه خودی برنامه‌ریزی کند، یادآورشد: بسیج رسانه در الگوی آرمانی خود به ایجاد پایگاه بسیج در روزنامه‌ها، نشریات و خبرگزاری‌ها اکتفا نکرده است و در جنگ نرم دشمن به عنوان مغز رسانه‌ای کشور قرار گرفته است. وی گفت: ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری، تقویت هویت جمعی، توانمندسازی علمی فعالان رسانه‌ای و تامین روحیه جهادی از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان بسیج رسانه است.

80 درصد فعالان رسانه ای در استان عضو بسیج رسانه هستند

رضایی یادآورشد: این سازمان در طی دوسالی که فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر حدود 80 درصد از فعالان عرصه رسانه‌ای استان عضو سازمان بسیج رسانه هستند. وی یکی از کمبود نیروی متخصص در عرصه رسانه‌ای استان را کمبود نیروی متخصص عنوان کرد و ادامه داد: با آموزش تعدادی از بسیجیان توانسته‌ایم تا حدی بخشی از این نیاز را رفع کنیم.

مسئول بسیج رسانه‌ خراسان جنوبی عنوان کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری رویش رسانه‌های انقلابی و متحد در مقابل جبهه نرم دشمن است و با همین میزان محدود امکانات باید بتوانیم با اتحاد فعالان رسانه‌ای در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم.






تاریخ : چهارشنبه 93/10/24 | 10:26 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

میدان داران فرهنگ