♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ اردیبهشت 93 - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معلم وفرهنگ حجاب،معلم هاتاثیرگذارندچه مثبت،چه منفی!

نقش آموزش و پرورش را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مؤثر است .حجاب و عفاف یکی از ارکان مهم و اساسی دین مبین اسلام است.

 معلمان بهترین الگوی رفتاری برای دانش‌آموزان هستند.نقش و جایگاه معلم در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به خاطر اینکه بهترین و مؤثرترین ارتباط و تعامل با جوانان از سوی معلم ایجاد می‌شود خاص و بی‌نظیر است.

 آموزش و پرورش ،مهم‌ترین بستر فرهنگ‌سازی در جامعه می باشد.گسترش فرهنگ و حجاب باید در سطح مدارس صورت گیرد.رعایت پوشش و الگوی مدهای اسلامی و ترویج الگوهای ضروری در پوشش دانش‌آموزان و همه کادر مدرسه ضروری است.

مسئله حجاب یک دستور دینی است و با بسیاری از مسائل جامعه ما پیوند خورده و جامعه را از فسادهای روحی، اخلاقی و اجتماعی پاک می‌سازد و زن و مرد جامعه را به سوی واقع‌گرایی سوق می‌دهد.

آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه پیشتاز بوده است، می‌توان گفت فرهنگیان نقش بی‌بدیلی در ترویج حجاب و عفاف داشته‌اند.

 فرهنگ حجاب و عفاف باید در مدارس نهادینه شود و برای ترویج حجاب برتر در مدارس و الگو‌سازی آن بهترین الگو می‌توانند معلمان باشند که ضمن رعایت حجاب کامل به صورت عینی و عملی مبلغی برای نهادینه کردن حجاب برتر باشند.






تاریخ : شنبه 93/2/20 | 12:3 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

به نام خداوندجان وخرد

جناب آقای/سرکارخانم:

بااهدای سلام واحترام

تجلیل ازشهدا،ترویج فرهنگ ایثاروشهادت ومایه ی بقای انقلاب اسلامی است وبه برکت شهدای انقلاب ،امروزایران اسلامی درعرصه های ملی وبین المللی برقلل رفیع ومنبع افتخارایستاده است.

شهداباتاسی ازاعمال ورفتارسیدالشهدا(ع)درس فداکاری،وفاداری،ازخودگذشتگی،شجاعت،شهامت و...آموختندودرعمل نیزآن رابه اثبات رسانیده اندوحماسه ای جاویدآفریده اند.

بدین وسیله ازجنابعالی دعوت می گردد تادرمراسم یادواره شهدای فرهنگی شهرستان های بیرجند،درمیان وخوسف که به یمن وجودگرانقدرتان برشکوه واعتبارآن افزوده خواهدشد،شرکت نمایید.

زمان:یکشنبه - 93/2/21 ساعت 9صبح

مکان:بیرجند - خیابان پاسداران - مجموعه ولایت تالارامام علی(ع)






تاریخ : جمعه 93/2/19 | 10:7 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

 

تکریم معلم باید در جامعه نهادینه شود.نیازمند پرورش نسلی «بالنده، متفکر و مصمم» هستیم. نگاه سیاسی و حزبی به آموزش و پرورش سم است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «سطحی‌نگری و سطحی‌آموزی» را موجب زمین‌گیر شدن جامعه برشمردند و فرمودند: اگر دانش‌آموز روحیه تفکر و روش فکر کردن صحیح را از معلم خود یاد بگیرد، آینده کشور نیز بر پایه تفکر و منطق استوار می‌شود.

 

 مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان، علم آموزی، یاد دادن تفکر و آموختن رفتار و اخلاق را سه عنصر اصلی حرفه شریف و افتخارآمیز معلمی خواندند و با تأکید بر برنامه ریزی عملیاتی برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش افزودند: حمایت همه جانبه از این دستگاه عظیم، سرمایه گذاری مؤثر برای آینده درخشان فرزندان ملت و پیشرفت پرشتاب مادی و معنوی ایران عزیز است.


رهبر انقلاب، هدف اصلی از دیدار با معلمان را ابراز ارادت به جامعه معلمان و احترام به مقام تعلیم و تربیت خواندند و خاطرنشان کردند: همه ما زیر بار منت معلمان هستیم بنابراین تکریم حرفه معلمی باید در جامعه، همگانی و نهادینه شود به گونه ای که سلام دادن و احترام به معلم یک افتخار محسوب شود.

ادامه مطلب...




تاریخ : جمعه 93/2/19 | 8:19 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

میدان داران فرهنگ