♣♣♣ به وبلاگ میدان داران فرهنگ خوش آمدید♣♣♣ خرداد 93 - اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقتصاد ایران باید آن قدر پیشرفت کند که تحریم‌ها نتواندبر آن اثری واردکند.برای حل مشکل بیکاری و گرانی تمام ابزار لازم ازجمله نیروی انسانی، منابع، نظام باثبات و مردم علاقمند به پیشرفت را در اختیار داریم ،می‌توانیم حماسه بزرگی را خلق کنیم.

همان کاری که در هشت سال دفاع مقدس با دشمنان کردیم و آنها را سر جایشان نشاندیم ، در مسائل اقتصادی نیز می‌توانیم با خلق حماسه بزرگ کاری کنیم که دشمنان به اشتباه خود پی ببرند.

همانگونه که در زمان جنگ قهرمانان گمنامی از ملت، شرف، خاک و ناموس خود دفاع کردند، امروز هم باید کار را به دست همین قهرمانان گمنام سپرد تا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حماسه اقتصادی را رقم بزنیم. جنگ امروز مردم ایران جنگ اقتصادی است، مردم با گرانی و تورم و تحریم در حال جنگ هستند.

امروز در اقتصاد ایران با  سه مسئله روبرو هستیم که عبارتند از آسیب پذیری اقتصادی، تحریم‌های اقتصادی دشمنان و سوء مدیریتی که گریبان‌گیر اقتصاد کشور است. باید تحریم‌ها را  خنثی کرده و بنیان اقتصادکشور را متحول کنیم ،همچنین مدیریت اقتصادی کشور را از بحران در آوریم.

زمانی حماسه‌ها از لوله تفنگ‌های ما بیرون می‌آمد، امروز حماسه از نوک قلم و تراوش‌های فکری، علمی ما بیرون می‌آید و باید حماسه مدنظر رهبری را با فکر و وحدت و انسجام و توکل رقم زنیم.باید فرهنگ اقتصادی ، فرهنگ اجتماعی، فرهنگ کار و تولید و سرمایه‌گذاری از اولویت‌های امروز جامعه ایران اسلامی ما باشد.






تاریخ : پنج شنبه 93/3/8 | 2:32 صبح | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

جشن مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ ناب محمدی، آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها با زندگی پربار پیامبر اسلام و رهنمود‌های گرانبهای آن بزرگوار برپا می‌شود.

 اعمال جاهلانه از جمله زنده به گور کردن دختران، گسترش فساد و گمراهی ضلالت‌ باری که در عالم فراگیر شده بود و خداوند متعال در روز مبعث پیامبر سراسر رحمت و مایه سعادت دنیوی و اخروی بشر را معرفی کرد.

 یکی از راههای مهم ترویج فرهنگ اسلامی، حفظ شعائر و برگزاری باشکوه اعیاد اسلامی به خصوص اعیاد ویژه نظیر مبعث نبی مکرم اسلام است که این امر باید در دستور کار تمامی مسوولان قرار بگیرد.

برگزاری جشن‌های ائمه اطهار(ع) و به ویژه جشن مبعث اهمیت ویژه‌ای برای ترویج و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) به کشورهای غربی و دشمنان اسلام دارد.

ما که منادی وحدت مسلمین در جهان اسلام هستیم باید برای گسترش اسلام و معرفی چهره زیبا از دین تلاش کنیم. برای تبلیغ موثر دین هم آشنایی با زبان اقوام مهم است و هم روش های نوین تبلیغ که باید علما به آنها آگاه باشند.

 به برکت مجموعه سیاست های نظام و دیدگاه دوراندیشانه امام، ایران به یک واقعیت غیرقابل کتمان تبدیل شده که کشوری جرات جسارت و تجاوز به آن را ندارد.

امروز جهان تشنه فرهنگ اسلام نام محمدی است و مسلمانان در یک تشکیلات بزرگ اسلامی رونق و زرق و برق کاخهای سفید و سرخ رااز بین خواهند برد.راستی اگر بسیج جهانی تشکیل شده بود کسی جرات اینهمه جسارت و شرارت را با فرزندان معنوی رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم ، داشت؟

آن روزها نه تنها عنان حکومت واقتدار در دست ما مسلمانان بود که مشعل تمدن و فرهنگ را نیز ما برافراشته داشتیم . مهبط علم بودیم و معدن دانش .بزرگترین درد جوامع اسلامی این است که هنوز فلسفه واقعی بسیاری از احکام الهی را درک نکرده اند.

 مداحان ضمن آگاهی و اطلاع از مسائل سیاسی و فرهنگی روز دنیا باید با بهترین و جامع ترین مداحی ایده آل که براساس آموزه های شرعی و علمی باشد، دشمن شناسی و دشمن ستیزی کنند.باید ضمن آشنایی با فرهنگ و معارف دینی و بالابردن سطح علمی خود رسالت محوله را زینبی کنند و با استعانت از منویات مقام معظم رهبری و با ظرافت خاصی مروج فرهنگ و معارف دینی در جامعه اسلامی باشند.

دانش آموزان بسیجی فرصت بسیار مغتنمی برای دست اندرکاران و مجریان برنامه های فرهنگی هستند تا با آموزه های اصیل اسلامی آنان را برای پذیرش مسئولیت کلان نظام در زمان های آتی تربیت کنند.برنامه ریزی توام با تدبیر و ذوق و خلاقیت لازمه کار فرهنگی است که ما این مهم را در سازمان بسیج دانش آموزی به خوبی شاهد هستیم.






تاریخ : چهارشنبه 93/3/7 | 3:48 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()

رهبرا !

خستگی راه و خاک سفرتان را با آب دیده می شوئیم و با صفای درون و نگاه مهربان، عاشقانه ورودتان را سپاس می گوئیم و دستان پر مهر وگرمتان را می بوسیم و آمدنتان را افتخار می دانیم و حظ دیدارتان را در لوح قلبمان حک می کنیم. باشد که یادگار روزهای خوش حضورتان در صفحات ذهنمان نقش بندد.

رئوفا !

سال هاست که مرغ دلمان به هوایتان پر می کشد، مدت هاست که امید دیدارتان برایمان آرزو شده است . چه خوبست دیدن شما، چه دل پذیر است شنیدن صدای گرم و مهربانتان در فضای دیارمان. دیدارتان را پاس می داریم و سبد سبد گل نثار قدوم پر خیر و برکتتان می نمائیم.

محبوبا !

ما فرهنگیان خراسان جنوبی( باب الرضا (ع)، منزلگاه هفتم، گنجینه فرهنگ ها) شهری و روستایی، مرزی و عشایری و گوشه گوشه های این استان، سلامی سرشار از عشق و امیدمان را نثار جان پاکتان می کنیم و خاک پایتان را سرمه دیدگانمان.

 

مهربانا!

نمی دانیم احساس درونیمان را چگونه به رشته تحریر در آوریم و آرزوی دیرینه دیدارتان را چطور بر قلب سفید کاغذ ترسیم کنیم، قلم را یارای نگارش نیست .

خوشا به سعادتمان که به دیدارتان می شتابیم و شما مهربانانه نگاه منتظرمان را پاسخ دادید، با تمام وجودمان دوستتان داریم و عهد می بندیم با لبیک یارسول الله در بیعت با پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) و سلاله پاک ایشان گام برداشته و تا جان در بدن داریم از رهبر عزیز و انقلاب اسلامی شکوهمندمان پشتیبانی می نماییم.

 هم اکنون برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان حضرت مهدی (عج) دعا می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم که حافظ و نگهدار شما باشد .

حسن رضاترابی  - مدیروبلاگ






تاریخ : چهارشنبه 93/3/7 | 1:46 عصر | نویسنده : حسن رضاترابی | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

میدان داران فرهنگ